ח"כ דיסטל: "לפיד הוא המסית והמפלג הגדול ביותר"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ דיסטל: "לפיד הוא המסית והמפלג הגדול ביותר"

    ח"כ גלית דיסטל אטבריאן תוקפת בחריפות את ראה"מ היוצא יאיר לפיד אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הוא מדבר כאילו בצורה מנומסת, אבל לא היה בישראל אדם מסית ומפלג כמו לפיד. הם הולכים ומדאיגים את העולם, ואז באים אלינו ואומרים שהעולם מודאג מהממשלה שתקום" | האזינו לריאיון המלא

    צילום: פלאש 90
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד, שוחחה עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", על המו"מ המתקדם, על ההסתה של לפיד, ועל חלוקת התפקידים בתוך הליכוד.

    "אנחנו מתכנסים לקראת סגירה, המו"מ לא היה קל, מקווה שמה שהיה במו"מ לא ישפיע על תפקודה של הקואליציה בעתיד, ובאמת כל אחד רק רצה למקסם כח. מקווה שנהיה מאוחדים כמו שהיינו באופוזיציה" אמרה דיסטל.

    על האישים בליכוד שמחכים לקבל תיק בכיר למרות שהגיעו למקום נמוך בפריימריז אמרה: "אני מבינה את רחשי הלב של החכי"ם בליכוד שרוצים תפקיד. אבל כרגע לא האנשים חשובים, אלא המדינה. אני מקווה שכל חברי הליכוד ייתנו לנתניהו לנהל את הממשלה. אם יתחילו חברים בליכוד להצביע איך שהם רוצים אני לא אשתוק".

    דיסטל התייחסה לדברים שאמר היום ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד בשדה בוקר, ביום פטירת בן גוריון: "מה שלפיד אמר היום בעצם זה שרוב העם הם אסון לבן גוריון. הוא מדבר כאילו בצורה מנומסת, אבל זו הסתה. לא היה בישראל אדם מסית ומפלג כמו לפיד" טענה. "אם הוא עושה את זה בידיעה זה פשוט סיכון בזדון".

    "המלחמה שלי זה לייצר את סטנדרט חדש: מה שמותר לעשות לחרדים מותר לעשות לחילונים, זה שינוי תודעה. עד היום על החרדים ועל המסורתיים היה מותר לומר הכל".

    על הדאגה בעולם המערבי מהממשלה שעתידה לקום אמרה: "מי יוצר את הדאגות בעולם? הם בעצמם. הם הולכים ומדאיגים את העולם, ואז באים אלינו ואומרים שהעולם מודאג מהממשלה שתקום. ככה זה עובד".

    "זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נוכחים לדעת שלשמאל חשוב קודם השמאל ואחר כך המדינה, אני יודעת שנתניהו יתקן את הנזק שהם עושים בעולם. יש כלפיו הערכה גם בעולם המערבי הליברלי, וכל שכן השמרני" כך דיסטל.

    לשאלת אבי מימרן איזה תפקיד תקבל השיבה החכי"ת: "יש שמועות שאני אהיה שרה, אני לא יודעת מאיפה זה מגיע. אני אקבל מה שנתניהו ייתן לי בהבנה, הוא עצמו עוד לא יודע בדיוק מה נשאר אצלנו ומה לא, נחכה ונראה".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות